är i skolan -.-'

Tjoo!! nu sitter jag i skolan, tänkte blogga! hade inget annat att göra (har ingen lektion) ska på lunch snart, så det här blir inte ett långt inlägg! men iaf.. Dom dära skorna jag visade er förut! asså dom finns inte kvar.. blev förbannad! haha men får åka runt och leta efter dom.. asså dom är slut överallt :( jag gillade ju dom.. hehe! aja får leta efter ett par som liknar dom..

Kolla så duktig nattis va!! hon blogga♥ som hon sa om killarna.. Asså dom va skit jobbiga -.-'
De gick efter oss hela jävla tiden.. Aja skit samma.. ska dra nu pallar inte blogga! kanske bloggar när jag kommer hem... vi får se hur de blir!! ;)

puss&kram//
Emma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0