FÖRLÅT!

Hej förlåt om jag inte har bloggat på länge men emma har ju bloggat:).Jusst nu kollar jag på SPÅRLÖST och är inne på facebook.Idag har jag varit i skolan,gjort läxor och varit med emma en stund.Igår var jag i haninge centrum och shoppade med emma jag köpte en tröja,lösnaglar,ögonfransböjare,grejer men sätter på naglarna och två par kalsonger till min lille bror,i haninge centrum kom tre killar fram och började prata med oss vi kännde inte dom men dom var typ i vår ålder och sa han i röda jackan gillar er/dig vill ni/du bli tsm med honom och han gillar din rumpa och allt skit jobbiga:)♥Här kommer bilder men inte på lösnaglarna har dom på mig eller jag kan fota en av mina händer xD här kommer bilder:)Min lille brors kalsonger kommer inte med på bild så ni vet men jag har iaf köpt två par kalsonger till honom :)Grejerna till lösnaglarna kommer på bild och några av naglarna

Det kanske inte kommer några bilder srry ska försöka

lösnaglar
ögonfransböjare
nagel grejs
tröja


Nu lyckades jag♥


puss&kram //
Nattis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0