KLASSEN

♥Hej nu sitter jag vid datorn och kollar på veckans brott.Idag har jag varit i skolan och vi hade AKROBAT på GYMPAN.Vi hade ass roligt haha.Jag har inte bloggat på länge men Emma har bloggat 5 inlägg på 2-3 dagar.Imorgon ska jag rida ROLIGT (förlåt om jag inte har bloggat på länge här kommer en lite bild på min klass på vad som hände på gympan det kommer några blandade bilder inte bara på klassen på andra grejer oxå





                               KLASSEN ♥




            JAG♥



EMMA♥





                                    LORRY♥



                                     LORRY♥




                                       HAHA ARGA LORRY♥                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0