svar från frågestunden!!

Postat av: Emilie :)

Till Emma:
Varför tycker du om Justin Bieber?
Din favoritfärg?
Favoritmat?
Skulle du vilja rida Bandit barbacka igen, sen du ramlade av?
Vi ska väl rida privatlektion tillsammans någon gång? :)

 

Svar: För han är söt och sjunger jättebra, svart typ, tacos, ja såklart, jaa :)

Till Nattis:
Varför tycker du om Justin Bieber?
Favoritfärg?
Favoritponny på Blåkulla?
Hur kom ni på erat bloggnamn?

 

Svar: Jag tycker inte om han längre han e bara söt, svart,vit och rosa, curt men det visste du säkert redan, vet inte emma kom på det

2011-03-18 @ 22:13:18 vet inte emma kom på det
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/
Postat av: C.J

Till Emma:
1. Ditt drömjobb? 
2. Ditt drömland?
3. Din drömstad?
4. Din drömkille/man? 
5. Va Eric Saade den rätte som vann?

Svar: Frisör typ, usa, vet inte, Justin Bieber, JAA :D


Till Nattis:
1. Ditt drömjobb?
2. Ditt drömland?
3. Din drömstad?
4. Din drömkille/man?
5. Om du skulle beskriva mig med 10 ord, va skulle de va?

 

Svar: Ridlärare, inget, ingen, tyvär,ingen kille finns kvar i mitt liv, snäll,söt,rolig,bra självförtroände,duktig,lång,rik,scysst kommer inte på mer

2011-03-20 @ 10:29:48
Postat av: Louise

Frågor till er båda!
1. Hur började ni rida?
2. Favorithäst?
3. Hoppning eller dressyr?

 

Emma: Minns inte, Nobile, hoppning!

 

Nattis: jag älskar hästar och mamma och pappa var snäll, curt, hoppning

2011-03-20 @ 13:56:20 
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: Mattias.Ogenholt

till Emma

1. är oskuld?
2. gillar du nån mer än kim?
3. fritidsintressen?

Svar: Ja, Vet inte! gillar typ bara kim just nu, vänner och ridning

2011-03-20 @ 14:34:32
Postat av: Mattias.Ogenholt

till Nattis

1. fritidsintressen?
2. är dö söt? ;)
3. singel?

 

Svar: ridning, jag vet inte, ja!

2011-03-20 @ 14:38:59
Det där va alla frågor och svar!! tack till er alla som har frågat oss!! ♥


Drar snart på bio!! ska se på NEVER SAY NEVER :D bloggar när jag kommer hem.....

puss&kram// Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0